Tisdagen den 8 januari 2013!!

I dag har jag och Max varit på Nova och shoppat nya kläder till Max. Innan vi åkte dit så åkte vi till polisen och hämtade ut våra nya pass. Jag och max var nämligen och fixade pass i torsdags förra veckan. Max första pass och världens sötaste på bilden, vår lilla kille. Jag hade inte fixat nytt sedan vi gift oss och lag ändrat efternamn. Så nu har vi båda nya pass som är redo att användas.
Vi anlände till Nova vid 12.30 och kände oss nöjda vid 15.30-tiden. Då åkte vi till city gross och handlade mat. Sen hem och ge Max mat därefter fixa mat till mig och mannen.
Nu ligger jag i soffan och kollar på Sveriges mästerkock!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Gaaah-Jag älskar beby-pass. Så sjukt sött :) Nu tittar jag på bilden, biter ihop käkarna å vill bara "ta honom"! mysig dag du å din sötpojk haft!

2013-01-09 @ 10:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0