Barnens hus & Ikea!!

I måndags åkte jag, Max och mamma till barnenshus och kollade på sulky. Vi kommer behöva en mindre och lättare vagn till sommaren då vi ska resa. Vi hittade en som jag gillade jätte mycket så en sådan är nu beställd.
Efter det åkte vi till Ikea och åt lunch, och shoppade lite såklart. Jag köpte bl.a. små svarta ramar där det numera sitter en massa bilder på Max i. Vill ha en vägg fylld med bilder på Max, tycker det är fint. Just nu står dom på hans rum tills vi bestämt var dom ska hänga. Efter Ikeabesöket åkte vi hem till mamma och pappa och busade lite. Så såg min måndag ut, gud vad jag kommer sakna att vara mammaledig....


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilken härlig dag! Jag älskar sådana dagar- synd man måste jobba :-/ men man kommer in i det med :-)

2013-01-30 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0