Lunch hos mormor och morfar!

Nästan varje onsdag är mamma ledig så då passar vi på att träffas. Jag bokade även in ett besök på ease spa i Kävlinge för en ryggmassage.
Så jag började dagen med att åka hem till mamma och pappa och lämna Max där och sen åkte jag och fick massage. Det var första gången vi lämnat bort honom, och det gick jätte bra. Var inte alls så nervös som jag trodde, kanske för att det var mamma som passade, det kändes tryggt!!:)
Massagen var super skön och välbehövd, jag var lite stel i axlar/nacke sa hon. Men det är ju inte så konstigt eftersom jag sitter och ammar ofta plus att han börjar bli tung att runt och bära på.
Efter massagen åkte jag tillbaka till mamma och pussade på vår fina Max. Vi planerade bl.a. lite inför nästa sommarsemester, vilket vi ser fram emot!:) Då kommer Max vara en stor kille, ca 1 och ett halvt år.
Eftersom mamma är ledig på onsdagar har det blivit tradition att gå hem till mormor och morfar på lunch. Detta har vi gjort 3 veckor i rad nu, och kommer försöka göra framöver om inget annat dyker upp. Detta tycker jag är en trevlig tradition!:) Tack mormor och morfar för att ni bjuder på lunch varje onsdag!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0