Halv 8 hos mig!

Ny tradition som vi tjejer har infört är att bjuda varandra på middag mitt i veckan, precis som tvprogramet "halv 8 hos mig". Och start för detta var i går hemma hos Sandra. Hon bjöd på gratäng med kyckling, bacon och broccoli. Och till det serverade hon pasta och en god sallad. Till kaffet åt jag och Sandra lchf-cupcakes och dom andra bl.a. ballerina och delicatobollar. Allting var jätte gott!! Tack sandra!:)

Eftersom Sandra var ledig i går så passade jag och Max på att åka dit tidigare så att vi kunde mysa och njuta av det fina vädret. Så härligt det var, satt till och med i linne. Vid ett tillfälle var det 23grader, det klagar man inte på. Tack alla för i går och extra tack Sandra för den goda maten!!:)



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns som en bra vagn! Svensktillverkad dessutom. Lite omotiverat att en brio happy kostar nästan samma och tillverkas i Kina.



Så man får försäkring, det viste jag faktiskt inte. Tack för tipset. Även om det kommer vara svårt att hålla sig! Det är så roligt med allt man ska välja ut och köpa.



Har du andra tips på vad man verkligen inte vill missa att ha köpt till hemkomsten eller kan vän

ta lite med tar jag gärna emot det.

2012-03-27 @ 12:33:26
URL: http://emeliepamp.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Tack själv(a) för en supermysig dag/kväll! <3

2012-03-27 @ 13:13:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0