En dag på stan!!

Denna dagen har spenderats tillsammans med Max och mormor. Vi åkte Lund och gick i stan och shoppade. Jag hade bokat tid för sminkning på make up store och undertiden jag var där tog mormor hand och vår lilla prins. Sminkningen blev jag jätte nöjd med och en massa nya produkter fick följa med mig hem.
Efter sminkningen blev det ett besök hos mamma på jobb, lite kaffe och matning av lilleman.
Under dagen blev det en del shopping, förutom sminket blev det bara ett armband till mig och allt det andra till Max. Tack mormor för en mysig dag och tack för dom fina klädena till Max!!


Kommentarer
Postat av: Liina

Vilken myspys dag ni haft ! Detta är min dröm när jag själv ska bli mummie :-D Jag gillade Max gröna body extra mycket och tyckte det var kul du unnade dig en massa fint smink (och armband) idag! Rikitgt hot mama! Vet du nu hur du sminkar dig då? Det var rikitgt snyggt! Pusss

2012-03-30 @ 22:38:09
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Oh vad mycket fina saker! Snygging där! Vad mysigt att "mormor" (hihi) var med också :) Puss

2012-03-30 @ 22:42:33
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0