5 månaders sprutorna!

I dag har jag, mamma och Max varit på BVC för vägning och mätning. Han fick även 5 månaders sprutorna, och det gick jätte bra. Skrek lite när det sprutades in, sen go och glad som alltid. Han väger numera 8405g och är 66cm lång! Efter det besöket gick vi en härlig promenad hem till mamma och pappa. Där blev jag bjuden på lunch och jag myste där fram tills jeppe kom hem från jobbet. Max har varit lite gnällig nu på eftermiddagen, hoppas han inte känner av sprutorna allt för mycket och att han kan komma till ro och sova i natt.


Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena cooling!

2012-07-09 @ 20:44:40
Postat av: Sandrix

Haha jag dööööör vad söt han är!!!!!

2012-07-09 @ 21:41:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0