Gravidvecka 31

I dag har jag gått in i vecka 31, alltså återstår det bara 9 veckor. Snart är det dags för ultraljud nummer 2 vilket brukar ske i vecka 32. Vi hoppas på att få en kallelse under nästa vecka. Barnmorskan berättade att dom har jätte mycket att göra så att vi får vänta oss ett ultraljud någon gång mellan vecka 32-35. Hoppas på så snart som möjligt!!!
Annars mår jag fortfarande bra, men jag känner mig mer och mer otymplig. Jag vaknar flera gånger per natt, nästan exakt var 3:e timme för att gå upp och kissa. Antar att kroppen ställer in sig på att vakna ofta. Som tur är så somnar jag om direkt så änsålänge påverkar det inte min vakna tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0