Julfest med jeppes jobb!!

I lördags var jag och jeppe på julfest med hans jobb. Vi tåg tåget till Helsingborg och julfesten var på sundspärlan där dom bjöd på en show efter maten. Bl.a. Tommy Nilsson uppträdde.
Max passades av min mormor och morfar, min bror och morbror hemma hos mina föräldrar. Mina föräldrar var också på julbord och tog över passningen av Max när dom kom hem. Han sov över där, första gången han sov borta. Och det hade gått jätte bra. Känns skönt att veta.
Vi ställde klockan och gick upp tidigt dagen efter för vi ville ha hem vår lilla pojke.


Kommentarer
Postat av: Maria

Första gången vi lämnade Molly hos mina föräldrar över natten och sen skulle hämta henne på morgonen sprang jag mellan bilen och deras dörr för jag saknade henne så mycket! Så förstår ni ställde klockan!!!! Hehe knäpp man e ;-))
God jul från mig och Molly

2012-12-21 @ 12:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0