Njuter av solen och vår fina trädgård!

Är inne på min sista sjukskrivningsvecka nu, och jag passar på att njuta av det fina vädret i dag. Det känns som SOMMAR i dag, det gillar jag!!=) Jag passar även på att njuta ordentlig av vår fina trädgård, som man äntligen kan säga är färdig!! Min duktiga Jeppe har slitit och kämpat intensivt i ca 2 veckor för att få den så fin som den är i dag. Han har lagt plattor utanför köket och längs med garaget, lagt stenar + singel runt resterande del runt huset, och sist men inte minst han har förberett och rullat ut gräs. Nu äntligen känns trädgården komplett.
Tänkte visa fler bilder på hur trädgården har förvandlats men nu får det räcka med denna härliga bilden:

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Guuuud vad fint det har blivit! :)

Där SKA vi ligga och sola imorgon!!! (Hoppas jag!)

2011-05-09 @ 19:27:26
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Oj vilken fin trädgård ni "fått"! Det blev ju skitmysigt. Perfekt gräs för små (och stora) barnfötter att springa runt på :D

2011-05-09 @ 22:26:27
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0