En jätte bra dag!!

I dag har jag fyllt 25år och det har firats på olika sätt. I morse vaknade jag av att älsklingen väckte mig med en mysig kram och han hade fixat två fina presenter. Han hade köpt en jätte fin svart klocka med blingbling och ett thomas sabo armband med en rosa berlock. Jag är jätte glad för båda två, tack världens bästa!!=)
Efter jobbet kom mamma, pappa, brossa, mormor, morfar och morbror hem till oss för att fira lite. Mamma och pappa hade med sig 4 pizzor som vi mumsade i oss. Sen blev det kaffe och tårta. Av mamma, pappa och brossa fick jag ett presentkort på 1 timmes ansiktsbehandling, mycket uppskattat. Av mormor och morfar fick jag pengar(till bröllopsresan) och en kaktus. "Denna kan du inte ta död på sa mormor", ha ha. Alla som känner mig vet att jag inte är bästa kompis med blommor/växter.
Har haft en jätte bra 25års dag, och tack alla som gratulerat via sms och facebook!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0