Ullared med övernattning!!

I helgen var jag, Lina, Frida, Johanna och Sandra i Ullared och shoppade loss ordentligt. Detta var nämligen min 25års present av Lina, André, Frida och Johan. En riktigt grym present som passade mig perfekt. I presenten ingick övernatting i stuga vilket var sååååå mysigt=)
Vi åkte upp i två bilar tidigt på lördag morgon. Stannade på milstolpen för den traditionella frukosten och sen raka vägen till Ge-kås i Ullared. Shoppade, åt lunch, shoppade lite till sen dags att checka in och hitta stugan.
Tjejerna hade hyrt en 8 mannastuga för oss 5 vilket var jätte lyxigt. Där fanns 3 sovrum, och ett gigantiskt kök/allrum. Vi köpte med oss middag på vägen till stugan, vi alla var lagom slitna och hungriga efter en heldag med shopping. Efter att vi ätit var det dags att kolla igenom allt fint vi köpt. Så det blev modevisning och sortering av alla fynden.
Johanna hade tagit med sig Jeopardy som vi spelade samtidigt som vi drack vin och åt godis, chips och muffins. Vi hann även med lite mys i soffan innan det var dags att krypa ner i sängen för att ladda batterierna inför shoppingdag nummer 2. Tror att klockan var runt två-tiden när sista lampan släcktes. Jag var så nöjd med hela lördagen och såg fram emot ännu en lyckad dag med mina fina tjejer<3
Klockan ringde vi 8 och då var det dags att göra sig redo inför en ny shoppingdag. Vi packade ihopa våra saker och lämnade stugan för att sen äta frukost inne på Ge-kås. På söndagen hann vi även med en runda i affärerna utanför Ge-kås.
Efter en massa timmars shoppande även på söndagen så var det dags att åka hem. Vid 5 tiden började en blåsig färd hem. Jag somnade rätt så fort så jag missade tydligen den värsta biten. Bättre att ta den lugnt och komma hem i säkerhet än att stressa.
Denna helgen var verkligen lyckad och tack än en gång Lina och Frida för den perfekt 25-års presenten.
Jag är jätte nöjd med alla inköp, all tid jag fick med er, alla skratt, helgen kunde inte varit bättre. Ännu ett härligt minne med er<3










Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka snyggingar <3

2011-12-02 @ 10:18:54
URL: http://Arne
Postat av: Sandrix

<3

2011-12-02 @ 10:58:50
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0