2 mysdagar med mamma!!

I tisdags och i går var mamma ledig så hon var snäll att ta hand om mig. I tisdags åkte vi till malmö och gick i stan för shopping. Mamma hittade en helt underbar klänning som hon ska ha på bröllopet. Hon köpte den i samma affär som jag köpte min brudklänning, det känns som ödet!!=)
Vi var där flera timmar, vi åt även en mumsig lunch tillsammas.
Även i går åkte vi för att shoppa, men det blev Lund denna gången. Vi letade bla efter skor som jag kan ha på bröllopet. Hittade tyvärr inga, jag får leta vidare.
Tack mamma för 2 mysiga dagar!!=)


Mamma och jag, en bild från vår 75års fest.

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Spännande! :D På måndag ska VI har myyysdag! (Och imorgon kväll hihi)

2011-04-07 @ 22:23:41
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Engla

Skitsnygg sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 09:19:13
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0