Vad händer här?


Våra busiga katter leker uppe på köksskåpen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vilka mysiga blogginlägg :) Gott med grillat?! Ni har verkligen romantiska pojkvänner- de får gärna bjuda feta gänget ngn gång med :)



Nej jag såg ej dem?! Där var så många utställare. Varför var ej du där?! :) Då hade vi kunnat dela hotellrum! Jag hängde mest hos TePe och FLUX där man fick massa gratis munhyg produkter :)



Ses på fredag :) Pusssss

2010-11-23 @ 23:49:13
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja jag tänkte vi kunde ses här innan. Jag jobbar dock sent (slutar 16.30- hemma 16.50) men ska försöka skynda mig och duscha/äta när jag kommer hem men om folk kommer runt 17.45 och vi sticker härifrån ca 18.45 så kan de funka för mig! Kommer jag ifrån jobb tiidagre kan jag messa så kan ni komma lite tidigare- vissa patienter går fort ju!



Jag gör gärna ngt efteråt! Vi får väl se vad de andra känner för?!?!?!



Pussss

2010-11-24 @ 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0