:D <3

Undertiden jag slingade håret i går så hade jag en liten lektion för mamma och pappa om facebook och bloggar. Pappa kunder verkligen inte förstå att man kunde lägga tid på att läsa bloggar när man istället kan kolla på tex aftonbladet.
Vi klickade rundor och hamnade på en sumpmässigt vald blogg och pappa läste några inlägg. Ett av inläggen avslutades med :D <3, vilket min pappa läste helt fel, ha ha ha. Den första symbolen betyder:"Smile/glad gubbe", och den andra föreställer ett hjärta. Men detta förstod inte min pappa, han läste det som "D är mindre än 3", ha ha ha. Gud vad jag skrattade när han läste det.
För att vara lite rolig skickade jag ett sms till honom i dag med den texten och fick ett väldigt kärleksfullt svar, ha ha, det är kul att retsa lite:D<3







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gör din stackars sambo på kvällarna, jobbar o sliter han som vanligt?? Han e sååå duktig tycker jag.

2010-03-25 @ 22:33:54
Postat av: Lina

Jeppe get a life! Eller iaf en egen blogg!

2010-03-25 @ 23:28:01
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Hahahaha jag tror jag dör!

2010-03-26 @ 09:47:22
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Maija

ha ha ha, gillar din pappas svar Helt underbart.:) ha en underbar helg.

2010-03-27 @ 10:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0