Fullt upp!!!

Veckorna går snabbt när man han fullt upp. Nästan alla dagar har vatt uppbokade med något.

Söndag:
I söndags jobbade vi på ovanvåningen, åkte även och tittade på golv och klinker/kakel. Sen klockan 6 åkte jag och Lotten till Gerdahallen och tränade, det blev step, riktigt kul faktiskt=) Sen åkte vi hem till Lotten och Tobbes lägenhet och åt tacos som Tobbe och Jeppe lagat medans vi tränade. Efter maten blev det en snabb dusch och sen kollade vi på en bra film. En mysig söndag helt enkelt.

Tisdag:
I tisdags åkte jag direkt till träningen efter jobbet, därefter hem, åt lite, sen sängen. Man hinner inte med så mycket mer för klockan blir rätt så mycket.

Onsdag:

I går efter jobbet så klippte jag Jeppes mormor och morfar, sen matlagning. Hann med lite tv-tittande innan det var dags att gå och lägga sig igen.

Torsdag:
I dag har vi haft avdelningesmöte på jobbet, behövde därför jobba över för att hinna med mina jobb. Sen var det äntligen dags för mitt och mammas gympapass igen. Längtar alltid till torsdagar, känns som fredagar för mig, hihi!!=) Nu ligger jag här i sängen, har duschat, fönat håret, ätit lite soppa, borstat tänderna, och inväntar John blund.



Så här ser min helg ut:
Även helgen är uppbokad, i morgon blir det träning med Lotten direkt efter jobbet, sen mys med henne och hennes vänner om jag orkar, Jeppe ska nämligen ut med jobbet. 

På lördag ska jag klippa mormor och morfar+permaneta mormors hår. Sen jobba på ovanvåningen och på kvällen träffa Sandra och Daniel.

Och på söndag är det ju alla hjärtans dag så jag och Jeppe ska nog hitta på något tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0