Mys/tjej/film-kväll!!

Vi hade en super duper mysig kväll i går, precis vad jag behövde efter att jag har vatt sjuk, tack Lina och Sandra, ni är bäst!!=)
Lina hade fixat och gjort så mysigt, hon hade bakat jätte god rabarberpaj, fixat grönskasdipp och till och med handlat min och Sandras favoritläsk, Fanta citron!!!!!
Jag körde hemifrån vid halv 7 och var inte hemma igen förrän kvart i 3, det blev en lång kväll, hihi. Vi kände inte av att vi var trötta, vi bara satt och snackade så som bara tjejer kan, hahahaha!!!!=)
Tusen tack Lina för allt du fixat!!=)








Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack själv. Jag behövde verkligen er hos mig igår! Puss söt

2009-09-26 @ 11:19:39
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0