Stina Lee!!

I går var vi på IKEA och shoppade lite, vi behövde bla ett dvd-ställ!! När vi har varit där i ca 5 min så ser jag plötsligt en kändis, en kändis i bloggvärlden, kunde inte fatta att det var sant.......där satt hon STINA LEE, höggravid och söt. Jag blev lite nervös, visste inte var jag skulle kolla, hon satt nämligen helt själv och bara jag och Jeppe var i närheten, jag kollade nervöst på möblerna, sen på henne, och när vi hade passerat så berättade jag för Jeppe vem det var. Han kände igen namnet men annars visste han inte vem det var. Han försökt övertala mig om att gå fram och prata med henne och ta kort, men det jag vågade inte, hihi. 
Det var nog tur att jag inte gick fram till henne för jag läste på hennes blogg att hon tyckte att där var jobbiga människor som inte tog hänsyn på Ikea. Det var nog därför hon satt själv och vilade lite. Kändes lite konstigt att ha sett henne i verkligheten, men kul!!














Kommentarer
Postat av: Sandrix

Vad roligt att du såg henne på IKEA!! :D Så spännande hihi. Puss

2009-09-13 @ 11:44:49
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

:-)



Superdupersnyggt blev det ju, annars kan sånt bara se tradigt ut!!!

2009-09-13 @ 12:17:37
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0