Härligt att svettas i dag!!

Har kommit hem från mitt och mammas gympapass nu, och fy fan vad jag svettades i dag, det bara droppade, härligt!!=) Det var jätte kul som vanligt, och där var en massa nya unga tjejer, super kul!!=) Den adrenalinkicken jag har efteråt gympapasset är helt underbar, skulle vilja ha den alltid. Tänk om vi hade kört vårt gympapass varje dag, då hade jag varit som en lite sprallig unge som som ätit en massa godis och fått en sockerkick, haha!!=) Älskar denna känslan jag har nu!!!!!!!!!
Nu ska jag bara försöka övertala alla mina kompisar att komma dit och prova en gång, på lördag ska jag göra ett försöka, hihi!!=)




KORPEN- Alla platsar


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Jag funderar på att kanske komma nästa torsdag hihi. Fast jag vet inte riktigt om jag vågar, det verkar som att det är jobbigare än förra terminen!? :P

2009-09-03 @ 22:02:30
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0