Nu är vi hemma!!

Kom hem vid 11.30-tiden i dag, mormor och morfar hämtade oss på stationen och körde oss hem. Dom hade även med sig bullar så vi åt lunch tillsammans. Efter det att vi ätit gick vi och lade oss, vi har knappt sovit i natt, och jag vaknade för några minuter sen. Är fortfarande jätte trött man jag måste ju försöka hålla mig vaken.
I förrgår vaknade jag med ont i halsen och lite huvudvärk, och det har bara blivit värre och värre, och nu har jag även börjat få ont i ena örat. Jag antar att det beror på att man han gått från den varma temperaturen utomhus till den kalla miljön i alla affärer/hotell. Jag som verkligen måste jobba i morgon, hoppas det är bättre då!!



Har börjat packa upp lite nu, och här kan ni se vad jag handlat under resan.
(Förrutom det på bilden har jag handlat presenter till andra!!)

Kommentarer
Postat av: johanna

välkomna hem :-)

Hoppas ni haft en underbar resa å inte har ngn svininfluensa med er hem :-P...hahaha!



Ses på torsdag...om vi inte har möte på jobb!



Puss på nosen

2009-05-03 @ 17:05:56
Postat av: Lina

Åååååååååååå vad härligt !!!!!!!! Fina grejer! Jag vill osså till USA!!! :) Skönt att ha er hemma

!

2009-05-03 @ 19:50:16
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: sverigelotten

WIIIIE ni är hemma !! jippie. jag har sakant er, ni verkar ha haft de underbart men jag vill ha mer info så ring gärna imorogn om du orkar :) Puss lott

2009-05-03 @ 21:07:05
Postat av: Lina

vad e det för märke på de bruna kilklackarna? jag har nämligen identiska från just usa =)

2009-05-03 @ 22:30:20
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0