Jeppe överraskade mig i dag!!=)

I dag var det gympa som vanligt efter jobbet, och när jag kom hem möttes jag av matdoft här hemma. Jeppe hade lagat jätte god mat, kyckling, stekt potatis och bearneinesås. Men det sluta inte där.....när jag hade satt mig ner för att äta så går han iväg och med sig tillbaka håller han i en dator som han hade köpt till mig. Jag ville nämligen ha en liten "bloggdator" och då ville Jeppe vara snäll och köpa en till mig. Han sa "jag älskar att se dig glad" och det hade han rätt i, glad blev jag verkligen.

Tusen tusen tack världens bästa pojkvän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)



Kommentarer
Postat av: Lina

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH VAD SNÄLL HAN ÄR =) wiii vad kul med bloggdator =)=)=))) Det passar dej verkligen!!!!

2009-05-14 @ 20:52:50
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lotten

våra pojkvänner är bäst i världen :D!! nu är vi också lika coola eftersom du också fick en;) wiiie vad glad jag är för sin skull gumman!:D Ja min syster ska ha barn om två månader så de är inte så långt kvar,spännande med ännu en bebis i famlijen = ) puss hjärtat!

2009-05-14 @ 21:07:25
Postat av: Sandrix

VA!?!?! Ooooj, vad sött och snällt av honom! :)

2009-05-14 @ 21:39:17
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Daniel

Det ställer till problem för alla andra pojkvänner när vissa köper dator till sin älskade.

2009-05-15 @ 11:32:14
Postat av: Lina

=0) haha daniel dåååå

2009-05-15 @ 20:44:08
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0