Fredag!!

I dag på jobbet så bjöd Mats föräldrar på lunch, räkmackor, med lax, räkor och sallad, mumsigt. Dom hade även med sig prinsesstårta och muffins, men sånt onyttigt äter ju inte jag. Åt räkmackan kl:11.30 och den höll mig mätt jätte länge, åt inte middag förrän 20.00.



Även middagen blev super lyxig i dag, det var Jeppe som fixade allt. Han sa att han kunde handla på vägen hem, vi var sugna på något grillat. Jeppe fick laga allt själv eftersom jag har vatt hemma hos mina föräldrar och hjälpt dom med förberedelserna inför pappas 50-års fest i morgon. Så när jag kom hem från dom så hade jeppe gjort en potatissallad med vinägret och grillade. Lyxigt värre säger jag bara.
Han kan inte bara snickra, han kan laga mat också, haha!=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0