Wiiiiiii, snart helg!!

Gud va skönt att det är fredag redan i morgon, vet knappt var denna veckan har blivit av.
I morgon efter jobbet ska jag åka och handla det sista inför tjejmiddag på lördag bla grönsker. Och sen när jag kommer hem ska jag städa, slipper gärna det på lördag, så att jag är pigg till kvällen. Jag vet hur det är om man skjuter upp det till sista dagen, man börjar tidigt och tror att man ska hinna ta en paus men så blir det aldrig. Och jag har även tänkt bjuda på tacos och fajitas som är väldigt smidigt att laga, och lilla Lotten har lovat att hjälpa mig så då kommer det gå ännu snabbare. Vi hade tänkt göra vid oss tillsammans, ibland behöver man ju någon att fråga, när man frågar Jeppe så säger han snällt allt ser bra ut, hehe. Och då är det ju inte så lätta att välja.



Gympapasset gick super som vanligt, lika kul som alltid. Är riktigt trött nu, ska går och borsta tänderna sen vila huvudet mot kudden. Natti Natti!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Haha ja jag har gått från att inte ha en enda svart klänning till 2 stycken på 2 dagar! :) Detta är mer ett fodral eller vad man ska säga. Men jag tror att det blir gårdagens köp som blir lördagens outfit, fick snyggare figur i den hehe. Puss

2009-03-05 @ 22:13:02
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Hihi naaw vad söt du är! :) Tack gumman. I morgon gäller det!!! Ska bli jätteroligt! Puss

2009-03-06 @ 14:43:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0