Wii.....det börjar synas på vågen!!

Jag har ätit nyttigt sen förra måndagen och äntligen börjar det ge resultat, i dag visade vågen -0,5, wiii va glad jag är. Det är ju inte så mycket, men det visar ju att jag är på rätt väg, hellre i lagom takt annars är det svårare att hålla.

Direkt efter jobbet åkte jag och handlade, bla en grillad kyckling och en massa frukt och grönt. Så i dag blev den en kycklingsallad till middag, gjorde så pass mycket att det blev över till lunch i morgon, super!! Jag har duschat och packat träningsväskan till i morgon och sitter här och känner mig nöjd över dagen som gått!!=)



Kommentarer
Postat av: Lina

Duuuuktig flicka klapp på axeln !!!!

2009-03-25 @ 21:01:54
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0