Morgondagens outfit!!

När jag kom hem från jobbet tänkte jag att jag skulle prova morgondagens outfit en gång till, har nämligen redan gjort det en del gånger tidigare, hihi. Och då kom jag ihåg att jag hade en svart tubtopp-klänning som jag fått av mamma men aldrig använt, så jag provade den. Så nu har jag ändrat mig igen och kommer nog ha den i morgon. He he, antar att jag inte är den enda tjejen som provar olika outfits flera dagar innan och ändrar sig hela tiden.
Som det ser ut nu så kommer jag ha den klänningen och till den ska jag ha ett halsband som jag fick en praktikanten på jobbet i föddelsedagspresent. Det var så himla gulligt av henne, hon har bara vatt hos oss i 5 veckor och jag förväntade mig verkligen inte att jag skulle få något av henne, så det var verkligen en överraskning. Tack så jätte mycket Sammah för det fina halsbandet!!=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

så smal du har blivit :) jätte fint!

2009-03-06 @ 22:35:33
Postat av: Lina

Åååå jag har oxå prövat outfits...o sandrix määä =) Detta blir skitsnyggt gumman! Pusssspussss

2009-03-06 @ 23:29:49
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Rebecca

hej! fin blogg :) undrar om du kunde hjälpa mig med att tipsa om extra jobb? :)

2009-03-06 @ 23:36:07
URL: http://resolute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0