"Har ni efterfest på eran ballkong?"

Hade en supertrevlig kväll i går, tack Tobbe och Lotten för att ni bjöd oss på restaurang och bowling.
Vi träffades först i deras fina lägenhet och tog en drink, sen bar det av till Sandras i lund. Det blev fondué såklart som alltid när man äter där. Och jag var duktig och beställde en sallad till köttet istället för pommes, det var mumsigt. Jag och Loddan delade på en flaska vin och "grabbarna" drack öl.
Efter den utsökta middagen gick vi till stationen och tog tåget till Malmö, då var det dags att bowla på Kronprinsen. Där var inte så mycket folk, men det var mysigt ändå!!=) Första rundan vann Jeppe och andra vann jag, wii!!!=)
Efter bowlingen bestämde vi oss för att ta en taxi hem till Tobbe och Loddan för att efterfesta på deras ballkong, hahaha!!=) Jag och Lotten var lagom dryga i bilen satt och sjöng en massa, men vi tyckte ju att vi var JÄTTE roliga!!=) När vi kom till lägenheten tog Jeppe och Tobbe varsin öl och jag och Loddan myste i soffan och somnade typ direkt, hahaha så var det med den efterfesten. Jag och jeppe sov över hos dom, sov faktriskt jätte bra, annars brukar jag har svårt för att somna när man sover över hos någon annan. Men deras soffa var riktigt skön att sova i, tack Tobbe och Lotten för att vi fick sova hos er och tack än en gång för att ni bjöd oss på middag och bowling!!!=)








 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åååå vad roligt det ser ut :D

2009-03-22 @ 18:08:43
URL: http://arneboll....
Postat av: Lina

Åååå vad roligt det ser ut :D

2009-03-22 @ 18:08:50
URL: http://arneboll....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0