Även denna helgen fullbokad!!

Vårt träningspass gick bra som vanligt, tyvärr missar jag nästa torsdag,  åker jag ju skidor. Men det kommer bli så himla roligt, och jag är helt övertygad om att mamma♥ kommer göra ett bra jobb med att stå där själv i mitten.


Som vanligt är även denna helgen fullbokad;

FREDAG:
I morgon kl: 20.00 så ska vi ha ett extrapass på Korpen, det blir ett stationspass+ fest efter. Jag ska bara vara med på gympan och lite efteråt, ska hem till min Jeppe sen.





LÖRDAG:
Förhoppningsvis så kommer jag och Lotten gå vår efterlängtatde shoppingrunda på lördag, va har snackat om det så länge nu=). Och efter shoppingen så ska vi åka och handla mat, det blir nämligen tjejmiddag på kvällen. Jag, Lotten, Sandra och Lina så ha mys, mys=). Först ska vi träffas på filmstaden i Lund och kolla på "en Shoppaholics bekännelser" sen sticker vi hem till Tobbe och Lottens lägenhet och lagar middag och myser. Kommer bli hur trevligt som helst. Mys, mys med dom bästa!!=)





SÖNDAG:
På söndag är vi bjudna på middag hemma hos Jeppes mormor och morfar, även Tobbe och Lotten ska dit, kul!!=)

Som ni märker så är det fullt upp för min del hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag såg den filmen idag.. riktigt rolig var den! Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2009-03-26 @ 22:59:20
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Lina

Wiiii längtar <3

2009-03-26 @ 23:23:29
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0