"Smaljeans"

Alla tjejer har väll ett par "smaljeans", ett par jeans som man plockar fram och provar ibland för att se ifall dom passar. Ett par jeans som man kanske har köpte en storlek för lite "eftersom man ska gå ner i vikt". Så har det varit för mig när det gäller ett par jeans, jag köpte dom i Thailand för ca 3 år sedan, och redan då var dom för små. Jag har bara använt dom 1 gång sen jag köpte dom, och då satt dom inte ens bra, men jag skulle trycka mig i dom, så var det bara. Förmodligen känner många igen sig i detta, och våra killar tycker säkert att vi är konstiga, haha.

I dag provade jag dessa jeans igen, och wiiiii dom passar, och sitter bra, kan inte fatta det. Dom har legat oanvända i lådan i ca 3 år och nu kan jag äntligen börja använda dom, yes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0