Midsommardagen!!

I går gick vi upp ovanligt tidigt, redan 10.00 var vi uppe och fixade med frukost åt oss och våra övernattningsgäster Sandra och Daniel. Efter att vi hade fått lite i magen så började vi att röja efter gårdagen, och det gick faktiskt ganska snabbt eftersom vi hade hjälp. Tack än en gång Sandra och Daniel för all hjälp!!
Efter att tältet var nere och det värsta var undanplockat så gick pojkarna ut i garaget och lekte och jag och söta Sandra lade oss i varsin solstol och njöt av värmen. Men när målnen tittade fram så var det inte lika varmt, så emellanåt låg vi med filt och sen utan. Killarna meckade ute i garaget, exakt vad dom gjorde vet jag inte, dom var ialla fall ute och åkte med opeln ett par gånger, Jeppe är så glad att den fungerar nu, och att det bara var en liten sak som behövde bytas, vilken tur han har!!
Efter att vi hade legat i solen ett bra tag gick vi in och fortsatte vila i soffan, slötittade lite på tv och sov om vart annat. Vi har haft en riktig slappedag. Till lunch blev det rester från gårdagen, sill och ägg, mums. Och sen när det var dags för middag några timmar senare lagade vi tacos, och då fick vi besök av Tobbe och Lotten som jojnade oss. Vi hade mycket mat så att det räckte till alla. Sen på kvällen blev det filmtittande(fick en hel box med thrillers av lina och andré, tack tack), Under första filmen så var Sandra och Daniel tvugna att sticka hem, Sandra skulle ju upp och jobba i dag, stackaren. Men Tobbe och Lotten stannade till vid 01.00-01.30-tiden tror jag. Jag somnade tyvärr under andra filmen, ovanligt, nä inte precis, haha. Men det som var mest chockerande var att den enda som var vaken till slutet det var lilla Lotten. Hon sa ialla fall att den sista fimen var skit bra, så då får vi se om den en annan dag.
Som ni märker var gårdagen fullspeckad från morgon till kväll/natt, skön midsommardag med andra ord!!