Jobbat från 07.00 till 20.00!!

Usch vilken lång dag det har varit, har jobbat 13 timmar och är helt slut nu. Visste att jag hade mycket att göra på jobbet i dag så jag stack dit en timme tidigare. Men jag kunde aldrig ana att jag skulle behöva jobba till kl:20.00. Hade bara ätit en sallad och en banan under hela dagen, så när jag körde hem var jag jätte hungrig, trött och ofokuserad.  Sen jag kom hem har jag ätit och kollat på tv för att varva ner, och nu ska jag snart släcka för att sova, ska bli skönt!!
Natti natti!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

nu kom jag äntligen in :) lite abstinens där ! jag vet hur det är det med att jobba över- var rädd om dig malin så du inte stressar sönder dig ! man kan inte hinna allt i världen! pusss

2009-06-02 @ 11:54:56
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0