Fullt upp!!

I går morse började jag dagen med att klippa Mats(Jeppes pappa) sen åkte jag och handlade mat och lite annat som behövs inför midsommar.



Lite av det jag handlade i går.



Efter att jag hade hunnit packa upp allt och varit hemma en stund så kommer Tobbe hit, då ville han bli klippt. Och denna gången blev det riktigt kort, det är ju sommar(eller det borde va). Vi klippte det i olika steg, bara för att det var kul, först potta, sen landningsbana med spikes(gjordes med hjälp av hårspray och damsugare) och sist kort över hela.

Dokumenterade själkvlart alla stegen, titta och njut!!




Kommentarer
Postat av: Lina

WIIIIIII LÄNGTAR SÅ =)=)=)=)

2009-06-14 @ 10:48:12
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lotten

Steg ett skulle varit något att behålla ;) BRAJOBBAT MALIN!:)

2009-06-14 @ 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0