Fortfarande sjuk!!

Är hemma från jobbet i dag också, har vatt hemma nästan hela veckan, jobbade bara i måndags. Den ständiga huvudvärken vill inte försvinna, trodde först att det berodde på att jag åt dåligt, men i går åt jag frukost, lunch och middag med har fortfarande ont i huvudet. Och nu har jag börjat bli mer förkyld, ucsh vad jag hatar att va sjuk. Jag har ont i ryggen och nacken, har ju legat ner i 3 hela dagar så det är inte så konstigt. Hoppas jag känner mig frisk och bra i morgon när jag vaknar, orkar inte va sjuk längre.




Kommentarer
Postat av: Lina

Oj vad läsaer jag..långsjuk? Inte kul men som du skriver- tur det kommer nu o inte till midsommar! Krya nu på dej gumman så vi kan ha massa skoj när vi ses! Längtar sååå mkt! Vi har haft det toppen o jaaaa har så mkt bilder- ska bara ta tag i det =) Pussss o krya på dej igen!

2009-06-12 @ 15:27:51
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lotten

men mollan:( fortfarande? stackars dig gumman då kommer inte du ikv eller :(:(:(?

2009-06-12 @ 17:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0