En underbar kväll med Sandra!!

I går var ju Jeppe ute och roade sig så då var söta Sandra här och höll mig sällskap!!=) Vi började dagen med att åka iväg och handla mat, vi var båda hungriga. Det blev pastasallad och kyckling, det är en bra maträtt eftersom den är lättlagat, super god och hyffsat nyttigt!!=) Avnöjt middagen på trädecket, och till en början var det jätte varmt och skönt, men sen började vi frysa eftersom det blåste så mycket. Så direkt efter att vi hade ätit så gick vi in och då plockades frisörsaxen fram. Sandra hade snackt länge om att klippa lite lugg. 

Här kan ni se resultatet:



Efter klippningen så bestämde vi oss för att gå en runda, vi gick bort till hästarna som finns i närheten av där vi bor. En av dom verkade inte riktigt frisk, han sträckte ut tungan och skakad på huvudet flera gånger. Kan inget om hästar, men det såg inte normalt ut.
Efter promenaden var vi sugna på att se en tjejfilm, jag rotade i skåpet och hittade "27 dresses", en riktig mysig tjejfim som vi båda gillade. Till filmen hade vi jordgubbar, naturgodis och chips, mumsigt!! Snälla Sandra stannade hos mig ända tills jag skulle åka och hämta Jeppe, till kvart över 1. Tack snälla Snadra för ditt trevliga sällskap och tack för att du stannade så länge!!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0