En dag på jobbet!!

Alla har ju sina rutiner och det har även jag angående hur min dag brukar se ut på jobbet!! Går upp ca en halvtimme innan jag ska åka, klär på mig borstar tänderna och smetar på lite mascara. Åker till Malmö, jobbar ca 1 ½ timme sen äter jag frukost oftast bestående av en banan, ett knäckebröd(utan smör) och en kopp te. Jobbar vidare till klockan slår 12.00, då är det dags för lunch, och då blir det nästan alltid en sallad. Till den dricker jag vatten. Jobbar sedan vidare till antingen 14.30 eller 17.00 beroende på hur mycket vi har att göra. Om jag hinner så tar jag en fika halv 3 och då blir det en kopp te och ev. en frukt eller ett knäckebröd.


Hur ser en dag ut på ditt jobb??
(Skriv gärna ett inlägg om det i din blogg)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt inlägg <3

2009-06-25 @ 23:09:54
Postat av: Anonym

från mig, Lina :) hehe

2009-06-25 @ 23:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0