Ny tröja!!

I dag efter jobbat körde jag en massa ärenden, först till net on net för att lämna tillbaka min kamera. Jag upptäckte att ljudet på den inte funkade så bra, det skorrade. Även ifall 14 dagars öppet köp var över så var det inga problem att lämna tillbaka den. Köpte ingen ny, utan ska prova min föräldrar nya kamera istället, gillar jag den ska jag köpa en sådan istället!!.

Efter net on net åkte jag till Nova, skulle lämna tillbaka ett par skor Jeppe hade köpt och en tröja jag köpt. På Gina där jag lämnade tillbaka tröjan hittade jag en annan tröja som fick följa med hem.  Efter nova åkte jag hem till mina föräldrar för att hämta kameran som jag skulle låna av dom. Och därefter åkte jag hem till mina prinsar!!=) Jag blev positivt överraskad, Jeppe hade städat och tvättat 3 tvättar, duktig han är!!=)


Kommentarer
Postat av: Lina

Mmmm jag hörde det skorrande och anande ngt konstigt faktiskt .-( synd ju, den som tog så bra bilder! vill du ha en ny så är jag helnöjd med min modell iaf! Pusss sötnos

2009-07-29 @ 22:00:56
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Så synd att ljudet var kass.. :( Vad är det för kamera dina päron har då? :) Puss

2009-07-29 @ 22:19:57
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0