Snart fredag!!

Skönt att det snart är fredag, på lördag ska jag sova länge!! I morgon kan jag nog sluta tidigt, har jobbat undan bra, så jag gör det jag måste sen sticker jag hem. Denna veckan har jag vatt själv på min avdelning+ att jag har tatt över chefens avdelning(han har semester) och det har gått bra. I måndags när jag kom dit var det kaos, där var lämnat jätte mycket jobb till mig, tordde aldrig att jag skulle hinna med allt. Hade det kommit in lika mycket jobb som det brukar hade jag garanterat inte hunnit. Fick jobba över i måndags men annars har jag gått hem kl:17.00 varje dag. Och som tur är så kommer chefen tillbaka på måndag, så då får jag lite hjälp!!


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Ja dom är likadana! Älskar dom, så jäkla sköna! :)

2009-07-23 @ 23:14:06
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Haaaj ;-) Funderar på den klänningen jag hade då jag,andré,linn o daniel var på friday´s här i malmö- den svart/gråa men vet ej alls :-( buhäää! finns inget att shoppa heller! vad ska du ha på dig? :) vi får pränta in låten i As huvud på kräftskivan precis som fotoalbumet så gillar han den snart! HEEELLLG=) Pussssss

2009-07-24 @ 10:38:52
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Carro.

va roligt att läsa om en tandtekinkers vardag! ska börja tredje terminen på TT på malmö högskola nu faktiskt =) blir lite skrämd dock när jag ser hur mkt du jobbar om dagarna ;) hjälp!

2009-08-21 @ 15:31:52
URL: http://awalei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0