Shoppat, gympat och solat!!

Började dagen med en shoppingrunda på Center Syd, handlade en massa på rean. Köpte ett linne, ett par shorts, ett par skor, en klänning, 3 par örhängen och en tröja till mamma. Är jätte nöjd med mina köp, visar bilder på det sen. Efter shoppingrundan körde jag hem till mamma och vi gick igenom passet ännu en gång. Efter att vi hade svettas så åt vi lite lunch och därefter har vi bara legat och solat och snackat en massa. Tack för en ännu en mysig dag mamma!!
Mu måste jag snart bege mig hemåt, Sandra kommer snart hem till oss, Daniel är där redan. I kväll blir det nämligen grillning och mys!!



Mamma och pappas härliga pool!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0