Scotts!!

Gårdagen var en klockren kväll precis som alltid med mina bästa vänner.=) Vi började kl:19.00 hemma hos Daniel med biljardspelande, singstar och en massa vätskeintag, hehe!!=) Sen åkte vi till "the place to be"- BJÖRKA LOGE!! Scotts var där och spelade, och det var fullt ös hela kvällen. Vi stod längst fram och diggade, vi stod så nära att jag kunde klämma lite på sångarens rumpa, hihi!!=) Det var riktigt kul, tack ni som gjorde kvällen den ännu en oförglömlig kväll. Efter björka åkte vi hem till Daniel och hade efterfest, åt upp allt snacks som fanns kvar och snackade om allt roligt som hade hänt under kvällen. Vid halv 4 var det dags att runda av, då körde snälla Ola oss, först en runda till malmö för att lämna Lina+ äta nattamat, mums. Var inte hemma förrän halv 5 och då var det sängen som gällde direkt!!=) Denna kvällen kan jag leva länge på, har fortfarande ett lyckorus i hela kroppen.=)


Förfest hemma hos Daniel!!=)






På björka!!






Nattamat!!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Alla hade så kul, även Ola vilket känns bra! Vilket gäng vi var! Jag håller med dej- detta kan jag leva länge på <3 Puss

2009-07-26 @ 22:54:33
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0