1 Juli!!

Oj, tänk att det redan är 1 Juli i dag, tiden går snabbt!! I dag har jag gjort 2 låtar till vårt gympapass, ska visa det för mamma sen när hon slutat jobba.
Ligger just nu och solar, känns som det blir varmare och varmare för var dag, man svettas ju hela tiden. För tillfället hade det vatt skönt med en pool, men man vet ju inte hur länge sommaren håller i sig i år, kanske blir det en till nästa år. Isåfall blir det nog en sådan man har ovan markt till en början, det räcker med en liten, bara man kan svalka av sig så är jag nöjd.

Efter frukosten så klippte jag häcken, Jeppe kan ju inte pga sin spricka i revbenet. Så jag fick äran att göra det, shit va jobbigt det är. Eftersom man håller armarna ovanför huvudet så kommer mjölksyran ganska snabbt, men det är bra träning.
Nu ska jag svettas vidare här i min solsäng!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Vad duktig du är som har klippt häcken hihi. Vi hörs ikväll om tid och så i morgon! :) Puss gumman

2009-07-01 @ 13:27:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0