Träningsvärk!!

Lyckoruset från i går satt i även i morse, var så glad att jag satt och sjöng med alla låtarna på vägen till jobbet. Men sen mot eftermiddagen gick det över till huvudvärk, så jag fick ta en ibumetin, sen släppte det.

Efter jobbet åkte jag hem till mamma och pappa, vi gick igenom passet igen, och gjorde lite småändringar. Vi kände att vi behövde öka intensiteten på några ställen. Så nästa torsdag så ska vi prova ifall det blir bättre med det vi ändrade. Vi har även bytt ut den sista pulslåten, från  "Hur svårt kan det va"? (Linda Bengtzing) till  "Värsta schlagern" (Markolio & Linda Bengtzing). Vi har nästa behållt samma rörelser så det blir inte så svårt för oss att komma ihåg.

I morse märkte jag att jag hade fått träningsvärk efter gårdagens träningspass, men inte där jag hade förväntat mig det. Jag trodde armarna, eftersom vi har så många armhävningar, men jag hade träningsvärk i vaderna. Antagligen eftersom jag var så laddad att jag stod på tårna hela tiden, vilket inte är så bra, men men det är något jag får tänka på till nästa gång.




Glömde berätta en sak i går, både jag och min mamma fick nämligen blommor av söta Sandra och hennes mamma. Tack så jätte mycket, vi blev superglada!!=)




Kommentarer
Postat av: Sandrix

Det är så fint med tulpaner tycker jag! :D Speciellt vita hihi

2009-01-16 @ 17:38:31
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0