Träning!!

Om ca en halvtimme ska jag åka och träna, jag är riktigt ladda i dag. Vet inte varför, ibland är man bara på extra bra humör, och det är jag i dag!!=) Fattar inte riktigt varför, det är ju bara tisdag och långt till helgen, men det är väll en blandning av, att det går så bra på jobbet, har världens underbaraste pojkvän, vänner som gör mig lycklig, ja jag har så mycket att vara glad över. Det är ju inte lönt att gå runt och sura för att det bara är tisdag, man väljer ju själv hur man vill leva, om man vill plugga eller jobba, det är ju upp till var och en. Jag känner mig så himla glad att jag redan vid 22års ålder jobbar med det jag vill. Jag har ju fått slita för att komma hit, men det ångrar jag inte en sekund.



En fråga till mina läsare:

Eftersom jag redan jobbar med det jag vill så undrar jag;



Kommentarer
Postat av: ♥ Divazzz ♥

En fråga: Började du plugga direkt efter gymnasiet?! Eller du väntade lite för att de var en liten utb?! KRam!

2009-01-20 @ 19:14:13
URL: http://saralofvendahl.blogg.se/
Postat av: Sandrix

Det gick braaa! Det var inte såå svårt, bara med vissa smågrejer. Hihi. Puss puss

(Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor!!! :( hehe.)

2009-01-20 @ 21:49:04
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahaha jaså lilla Jeppe läser din blogg OCH kommenterar =) Gullet! Tentan lämande in igår så tar väl ca 1,5 vecka för henne att rätta den! Vi har inte riktigt bestämt vad som gäller på fredag men blir iaf utgång. Vart vi är innan vet vi inte ännu- antingen på värnhem hos frida o johan eller på big bowl- jag vill bowla! :) Ha en bra dag på jubb! Dina "visste du" är alltid lika intressanta! skratt Vad jag vill bli när jag blir stor? TANDHYGIENIST ... tror jag :-D hehe Pusssssen på nosen!

2009-01-21 @ 00:33:50
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Lina

Malin, förresten vad säger vi om detta att Sandrix glömde skriva tieto som rubrik i sitt inlägg häromdagen? =) =) =)

2009-01-21 @ 00:38:41
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0