Onsdag!!

Körde hem till mamma och pappa efter jobbet, åt lite, var super hungrig, och efter det gick vi igenom gympapasset. Allt kändes jätte bra, nu längtar vi båda till i morgon.

Jeppe är i Tobbe och Lottens lägenhet och hjälper dom att renovera, dom börjar bli klara, så snart kan dom flytta in. Jag ska faktiskt också hjälpa dom med en sak innan som flyttar in, nämligen att måla ränder i deras sovrum. Vi har gjort det i vårt eget sovrum och dom tyckte det var fint och ville att jag skulle hjälpa dom att göra likadant i deras, och det är klart att man ställer upp. Kanske vi målar redan i helgen, jag och Lotten ska ialla fall köpa färg snart.




Här ser man ränderna på väggen. Ränderna löper över 2 väggar och är i 2 färger(brunt och lila) och i 2 olika nyanser vardera. (Alltså 4 färger totalt)


Så här såg det ut när jag hade målat klart det, innan vi la golvet och flyttade in sängen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är världens bästa Malin :)/ lotten

2009-01-21 @ 21:19:01
Postat av: Anonym

Och du har en SÅÅÅÅÅ bra pojkvän som renoverar vår lägenhet != )= )= )

2009-01-21 @ 21:20:19
Postat av: Lina

Nu lyckades Jeppe :-) skratt Jätttttttte-fina ränder! De är faktiskt anledningen till att vi alla känner varandra- för det var här jag introducerade din blogg för gänget =) Så det så! Pusssen!

2009-01-22 @ 16:28:53
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0