Mycket att göra på jobbet!!

Som jag har nämnt tidigare så har vi jätte mycket att göra på jobbet nu, var tvungen att jobba över även i dag. Tyvärr hann jag inte träna, var inte hemma förrän tjugo i 7. Då satte jag igång att laga mat, var jätte hungrig, och Jeppe kom hem precis när maten var klart. Efter maten tog jag en skön varm dusch, och sen har jag bara ägnat kvällen åt att kolla på tv. Jag blir så himla trött av att jobba över orkar knappt göra något annat.




På fredag ska jag på tjejmiddag med två tjejer från min klass. Ska bli riktigt kul att träffa dom, det var inte så länge sedan jag träffade Karro men desto längre sedan jag såg Elin.


              
Elin                                             Karro 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0