Jobbat över!!

Var tvungen att jobba över i dag, har nästan precis kommit hem. Jag har varit jätte trött hela dagen, så det var ju inte den bästa dagen för min del att jobba över. Koncentrationen är ju inte på topp om man är trött. Kommer förmodligen behöva jobba över i morgon och på onsdag också, inte kul.....
Men chefen har satt in en annons, där han söker en till tandtekniker, så snart kommer en ny som kan avlasta oss andra lite. Där är några som har ringt på jobbet så snart kanske han kan bestämma sig för vem han vill anställa, känns som det är bråttom nu.


I kväll ska jag kolla på Lipstick Jungle, gillar verkligen den nya serien.


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Tråkigt att du behöver jobba över! :( Men skönt ju om ni ska anställa någon mer som kan avlasta er. På torsdag kommer jag (och antagligen Johanna) på ert lillaa gympapass! :D Puss gummsi

2009-01-27 @ 19:25:28
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0