Jobbat och tränat!!

Ja , jag vet att jag inte skriver så roliga inlägg under veckodagarna, jag har ju inte så mycket att skriva om, typ bara jobb och träning. Men men, ni får stå ut med det också, hehe.



Ja, i dag har jag som sagt jobbat, stack dit så att jag var där kl:07.00 så att jag kunde sticka kl:17.00, måste ju hinna till vårt gympapass. Hade sjukt mycket att göra på jobbet också, hade egentligen behövt jobba över. Men det var rätt så skönt att säga att "nu måste jag gå", samtidigt som det känns så dumt. Det betyder ju att Mats som jag jobbar med måste göra klart det jag inte hinner. Så med andra ord måste han jobba över ännu längre.

Jag var jätte trött i dag, och matt i kroppen efter gårdagens träning, trodde inte att jag skulle orka träna i dag. När jag satt i bilen på väg till hallen så kände jag "om det hade varit ett vanligt pass jag skulle gå på istället för att hålla i det själv hade jag hellre åkte hem och lagt mig på soffan". Men efter en engergidryck och några minuter in i passet ändrades det helt. Man får en sån kick av att stå där inne och få leda alla dessa motionärer, det var riktigt kul i dag. Tror att vi var runt 35st och så saknades ca 10 som brukar va där.


I dag var Jessica och Lena där, kul med folk man känner. Även Sandra och Johanna var flitiga i dag, ett stort tack för att ni kommer och stöttar oss.



Johanna och Sandra, kul att ni kom i dag!!=)


Kommentarer
Postat av: Sandrix

Åååhh ni tog ju fan nästan livet av oss!! Hahaha. Men ni är såå duktiga, och sjukt bra musik och roliga rörelser! Träningsvärken är här redan! :P Men då verkar det iaf ha gjort någon nytta hehe. Shit vad många kommentarer jag har fått av dig haha. Jag kan typ svara tack på allt haha. Och ja jag hade linnet igår, skitskönt. Sånt som tydligen ska andas, och det märktes faktiskt, blev inte lika svettigt som med ett "vanligt" linne! :) PUSS

2009-01-30 @ 11:29:38
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0