Ikea!!

I dag har jag och Jeppe vatt på IKEA, inte en jätte bra dag att åka dit kanske, det har ju vatt löning. Dom hade även problem i kassorna, man kunde inte betala med kort. Så vi fick först ta ut pengar i automaten och sen snällt stå och vänta. Men det gick faktiskt ganska snabbt. Jag stod i automatkön och Jeppe i kassakön och när jag hade tatt ut pengar så hade Jeppe kommit längst fram i sin kö, snacka om tajming.
Vi handlade inte så mycket i dag, det blev nya lampskärmar till 4 lampor och en liten spegel som står på fot. Den har jag tänkt använda när jag klipper folk + att den är super när man ska sminka sig. Vi passade även på att byta några handtag åt Tobbe och Lotten som dom ska ha till sitt kök.



Så här ser dom nya lampskärmarna ut!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hemtrevligt ;-)

2009-01-25 @ 17:21:48
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0