I morgon smäller det!!

Gud vad jag har vatt nervös i dag, undra då hur jag kommer må i morgon?? Jag har mått illa från och till, och vill bara få den första gången överstökad nu.

Efter jobbet åkte jag hem till mamma, vi körde passet en sista gång innan premiären i morgon. Båda två hade sprängande huvudvärk, inte så konstigt eftersom vi går och tänker för mycket, det är många funderingar i mitt huvud just nu; Hur kommer det gå?/ Kommer vi komma ihåg alla rörelser?/ Vad vi ska säga?/ Vad kommer motionärerna tycka?/ Kommer det va kul att stå i mitten?.

Eftersom passet börjar klockan 18.00 kör jag direkt dit efter jobbet, skönt så slipper jag gå hemma och bli mer nervös. Mamma stackaren slutar 12.00, och då kommer hon ju bara gå hemma och tänka på passet hela tiden. Jag är glad att jag jobbar till 17.00.
Det är redan en del som har sagt att dom kommer och stöttar oss i morgon, när vi räknade så blev det ca 20st, det ska bli spännade att se hur många som dyker upp. Jag känner att det kvittar om det är lite eller många, men kommer ju ändå stå i mitten och göra samma sak.


Just nu längtar jag tills det är denna tiden i morgon!!=)

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Ja men vad bra. Dom kan ju bestämma mer sen!

Det kommer gå hur bra som helst ikväll. Du kommer antagligen inte läsa detta innan hihi. Men ändå. Puss

2009-01-15 @ 08:58:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/
Postat av: Jessica

det kommer att går bra! kram

2009-01-15 @ 11:35:51
Postat av: Lotten

Det gick säkert super bra idag!=) Du måste skriva om de sen !! Pussss

2009-01-15 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0