Hoppat in som gympaledare i dag!!

I morse fick jag ett sms av en på Korpen som undrade ifall jag och min mamma kunde ta ett gympapass i dag. Hon som egentligen skulle ha det kunde inte, hon skulle jobba och hon som vikarierar för henne var sjuk. Så om vi inte hade kunnat så hade som ställt in det.
Passet började kl:19.00 så jag åkte dit direkt efter jobbet. Hade egentligen behövt jobba över mer, men nu hade jag inget val. Så i morgon ska jag åka till jobbet en timme tidigare, måste ju sticka därifrån 17.00 eftersom vårt gympapass börjar 18.00. Just nu känner jag att det var tur att jag inte hann gympa i går, då hade jag förmodligen inte orkat träna både i dag och i morgon.
Det var riktigt kul att träna i dag även ifall vi bara var ca 15st, det var skönt att släppa jobbet för en stund och bara ge gärnet i mitten.
När jag kom hem så åt jag spagetti och köttfärsås som min fina Jeppe hade lagat, riktigt gott var det. Så nu sitter jag här mätte och belåten och nöjd över att jag har tränat i dag. Ska gå och borst tänderna nu och sen gå och lägga mig ska ju upp en timme tidigare i morgon.



Kommentarer
Postat av: Lina

du är sååå duktig! verkligen!

2009-01-28 @ 22:19:54
URL: http://arnebollar.blogg.se/
Postat av: Sandrix

ojojoj, då är ni uppvärmda inför i morgon ;) Hehe. Ses i morgon gumman. Puss

2009-01-28 @ 22:30:44
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0