Första jobbdagen!!

Ja, då var första jobbdagen avklarad, skönt att börja en onsdag, för då är det är ju snart fredag igen!!=). Stack hem redan 4, vi har inte så mycket att göra nu nämligen, alla tandläkare har inte kommit tillbaka från semestern än.

I kväll blir det träning för min del, har varit dåligt den senaste tiden, har bara tränat hemma på vårt gympapass. Vi ska ta med oss skivan med vår musik i kväll och prova så att allt fungerar, skulle vara hemskt ifall den inte gjorde det.




8
DAGAR TILL VÅRT FÖRSTA GYMPAPASS!!


Kommentarer
Postat av: camme

Hej! jo, det var ju tänkt så. Jag har lyckas bli smittad med maginfluensa så läraren var inte så förtjust i att jag kom dit så sjuk. Jag mådde inget bra å fick gå hem igen :(

2009-01-07 @ 20:30:52
URL: http://cammeee.blogg.se/
Postat av: tess

Ja jag såg det, herregud! Hehe!



Härligt att det gick bra å jobba :) Inte lätt å komma tillbaka till de vardagliga rutinerna igen heller!

2009-01-08 @ 22:17:39
URL: http://latess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0