Det känns jätte bra!!

Nu har vi äntligen fått vår feedback av den "bästa av dom bästa" Glenn!!!!=) Det var bara några småändringar, saker som också hade tänkt på själv och inte riktigt vetat vad du skulle ändra. Men nu vet vi, och vi är jätte tacksamma för hans hjälp. Han sa att detta kommer bli ett jätte bra första pass, vi är så glada, mamma och jag!!=)

Tack än en gång Glenn!!!!!!!!!=)






Kom gära och prova vårt medelpass, vi kommer att ha på torsdagar kl:18.00 och det är på Eoshallen i lund!!

Första passet är den 15/1 kl:18.00

När är alla välkommna, och ta gärna med en kompis/släkting.=)



10 DAGAR TILLS VI SKA HÅLLA I VÅRT FÖRSTA GYMPAPASS!!

Kommentarer
Postat av: Sandrix

Hihi jaaa jag sitter bara å längtar tills jag får grejerna! Eller hur är den rosa dressen sööt! Den är liksom så ful så att den e söt.. haha :D Ja, jag ska ha telenor istället!! ;) Jag saknar dig med ju. Vi kanske kan ses på fredag?? Puss gumman (vad kul att det gick bra med passet!!)

2009-01-05 @ 16:47:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0