Måste boka tid hos frisören!!

Sov ut riktigt ordentligt i går, man var ju lagom sliten. Senare på dagen träffade jag mamma för att öva på gympapasset, och det var riktigt tungt, jag orkade nästan inget. Men vi ska ta nya tag i dag, hoppas jag orkar mer då, hehe!!

I går blev vi bjudna på mat av Tobbe och Lotten, så snällt av dom, så slapp vi ringa Valentino, som alltid är standard dagen efter. Dom bjöd på en jätte god pastagratäng med kyckling, tagiatelle och spenat, det var riktigt mumsigt!!=) Efter att vi hade ätit fixade vi Saw V, och fy fan va äckligta scener där finns i den filmen. Vi satt hela tiden och trodde att detta skulle vara den sista filmen, men den slutade så att där skall kunna komma en uppföljare. Shit, då måste man ju ser den också, man vill ju veta hur den slutar.

I dag ringde jag för att boka en frisörtid, men dom öppnade inte förren i morgon, så jag talde in ett meddelande och väntar på att dom ska ringa upp mig i morgon. Jag trivs inte alls med håret och ska färga eller slinga det, ska rådfråga frisören. När jag slingade det själv så blev det alldels för blont och gult, och nu under vintertid när man är lite blek ser det ännu mer konstigt ut. Hoppas dom har en ledig til i morgon, jag håller tummarna.

Jag har tänkt mig denna hårfärg, mellanblond!!



Jag vill få bort det jätte blonda jag har nu.

Bild från nyårsafton!! Här ser man färgen bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0